Scroll down

تریلر جدید فیلم Werewolves Within منتشر شد [E3 2021]

تریلر جدید فیلم Werewolves Within منتشر شد [E3 2021]

تریلر جدید فیلم Werewolves Within منتشر شد [E3 2021]

یوبیسافت در طول برنامه Ubisoft Forward تریلر جدیدی از فیلم Werewolves Within و فصل دوم سریال Mythic Quest را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یوبیسافت در طول برنامه Ubisoft Forward در رویداد E3 2021 تریلر جدید از فیلم و سریال جدید خود منتشر کرده است. اولین تریلر به فصل دوم سریال Mythic Quest اختصاص داشت که مدتی می‌شود پخش فصل دوم آن از شبکه اپل تی‌وی پلاس آغاز شده و تنها دو قسمت دیگر تا پایان فصل دوم باقی مانده است. تمرکز این تریلر روی نقدهای مثبت و تحسین منتقدان از فصل دوم سریال Mythic Quest است و در طول این تریلر شاهد تصاویر بامزه‌ای از این سریال کمدی نیز هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در طول Ubisoft Forward شاهد انتشار تریلر جدیدی از فیلم Werewolves Within بودیم در تریلر جدید این فیلم کمدی ترسناک تصاویر جدید و بامزه‌ای را شاهد هستیم تا بینندگان بیشتر با اتفاقات و داستان فیلم که اقتباسی از بازی VR یوبیسافت به همین نام است، آشنا شوند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Werewolves Within را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سم ریچاردسون، میلانا واینتروب، مایکل چرنوس، میکلا واتکینس، شاین جکسون، سارا برنز، گلن فلشلر و ربکا هندرسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Werewolves Within حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم کمدی ترسناک به کارگردانی جاش روبن قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن (۴ تیر) روی پرده‌های سینما برود.

منبع : زومجی

label 00:37 1400/03/23 3

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram